ВИХОВУЄМО ОСОБИСТІСТЬ!
Поради
батькам:
1. Власний гідний приклад – найцінніший крок до виховання
особистості.
2. Не створюйте дитині особливого становища: кращий шматок, гарніший одяг, перше місце. Це сприяє розвитку егоїзму.
3. Умійте відмовляти своєму чаду впевнено і безкомпромісно, якщо його запити не відповідають сімейним цінностям або порушують комфорт дорослих.
4. Думка дитини важлива і цінна! Вислуховуйте думку дитини з потрібних питань, дозволяйте їй бути присутньою і брати участь в сімейних справах.
5. Повага до старшого покоління (вчителі, дідусі, бабусі, старші родичі, незнайомі літні люди) . Розповідайте, як треба дбати про дідусів і бабусь, надаючи власний приклад.
6. Вчіть спілкуватися з іншими дітьми, розвивайте комунікативні навички, доброзичливість до оточуючих людей.
2. Не створюйте дитині особливого становища: кращий шматок, гарніший одяг, перше місце. Це сприяє розвитку егоїзму.
3. Умійте відмовляти своєму чаду впевнено і безкомпромісно, якщо його запити не відповідають сімейним цінностям або порушують комфорт дорослих.
4. Думка дитини важлива і цінна! Вислуховуйте думку дитини з потрібних питань, дозволяйте їй бути присутньою і брати участь в сімейних справах.
5. Повага до старшого покоління (вчителі, дідусі, бабусі, старші родичі, незнайомі літні люди) . Розповідайте, як треба дбати про дідусів і бабусь, надаючи власний приклад.
6. Вчіть спілкуватися з іншими дітьми, розвивайте комунікативні навички, доброзичливість до оточуючих людей.
7. Любіть дитину! Що ж означає "безумовна любов"?
Безумовно любити дитину означає приймати її не тому, що вона красива, розумна,
добре вчиться і поводиться, а просто так, просто за те, що вона є ваша
рідненька, унікальна!
Поради
педагогам:
2. Нестандартні, креативні способи вирішення
завдань сприяють розвитку
творчого мислення.
3. Слова підтримки, похвали,
створення ситуації успіху є не менш важливими і цінними.
4. Створюйте позитивне емоційне ставлення до школи, запобігайте перевантаженню, допомагайте, якщо це доцільно, виявляйте і підтримуйте здібності дитини до тих видів діяльності, якими вона захоплюється, і в яких має певні успіхи.
5. Поважайте гідність дитини.
4. Створюйте позитивне емоційне ставлення до школи, запобігайте перевантаженню, допомагайте, якщо це доцільно, виявляйте і підтримуйте здібності дитини до тих видів діяльності, якими вона захоплюється, і в яких має певні успіхи.
5. Поважайте гідність дитини.
6. Можна
виявляти своє незадоволення окремими діями дитини, а не дитиною в цілому.
Коментарі
Дописати коментар